Jak używać naklejek wodnych na paznokciach hybrydowych? TUTORIAL

Przyznam, że to był mój pierwszy raz z naklejkami wodnymi. Ich działanie przypomina jednorazowe tatuaże, które przywołuje na myśl beztroskie dzieciństwo. Różnica jest w trwałości materiału, z którego są zrobione. Zobaczcie jak sobie z nimi poradziłam... 😉




Naklejki na paznokcie i hybrydy to idealne połączenie! Pamiętam jak kiedyś robiłam ręcznie wzorki na paznokciach malowanych 'zwykłym' lakierem i byłam potwornie zła gdy lakier odprysł i moja praca poszła na marne. Już nie mówiąc o dysproporcji efektów wizualnych tych zdobień na lewej dłoni (jestem leworęczna 😋) w porównaniu do tych na prawej. Naklejki wodne dadzą Wam ten sam efekt na obu dłoniach, a użycie ich w połączeniu z lakierem hybrydowym zapewni trwałość. Kolejny plus to szybkość użycia, bo skomplikowane wzory będziecie tworzyć w skupieniu dłużej niż zajmie użycie naklejki. No i jeszcze różnorodność dostępnych naklejek zapewni Wam oryginalne stylizacje, które nie zawsze są w zakresie Waszych możliwości i chęci 😁

Więc do dzieła!

1. Wybrałam wzór, który chcę użyć. Miałam ochotę na pastelową i słodką stylizację, więc wybór padł na różowo-fioletowe azteckie wzory. Naklejki wodne zaleca się używać na białym lakierze bazowym, by nie zniekształcić wzoru. To szczególnie ważne gdy używacie zdobień z wizerunkiem twarzy lub oczu przez które może przebijać np. zielony lakier. Ja nie używam białego lakieru, ale inny jasny odcień, który nadał ciepłego wyrazu naklejkom. Co do wyboru naklejki - jeśli macie małe paznokcie, krótkie lub wąskie to nie wszystkie naklejki zmieszczą się Wam na płytkę paznokcia. Dlatego o  jelonkach w sweterku i okularach mogłam tylko pomarzyć, ale jeszcze przyjdzie na nie czas, gdy rozpocznę przygodę z przedłużaniem. 😉





2. Ostrymi nożyczkami do paznokci wycięłam naklejki, które użyję. Nie planowałam umieścić ich na każdym paznokciu, bo uznałam, że wtedy będzie za wiele działo się w tej stylizacji. Postanowiłam wyciąć dużą 'kciukową' naklejkę, przedzielić na pół nożyczkami i przykleić ją na paznokciach na małych palcach. Rozmiar pasował idealnie, a ja i tak bym nie użyła dwóch różnych naklejek na kciuki. 




3. Przycięłam wybrane elementy naklejki tak by pasowały do kształtu paznokcia. Po tej stronie naklejki, gdzie będę miała nasadę paznokcia przycięłam różki delikatnie zaokrąglając. Odrobinę zmniejszyłam elementy, które były za szerokie. Nie skracałam długości naklejki, zrobię to po naklejeniu. 




4. Naklejki przygotowane, więc zajmę się robieniem hybryd. Modeluję kształt paznokci pilniczkiem, przecieram bloczkiem polerskim, odtłuszczam paznokcie bezpyłowym wacikiem nasączonym cleanerem. Jako bazę użyłam lakier hybrydowy polskiej firmy Victoria Vynn, utwardziłam ją w 60 sekund w lampie 9 W z Neo Nail.  Nałożyłam na to dwie warstwy lakieru marki Semilac w kolorze Biscuit 032 i utwardziłam również 60 sekund.




5. Przygotowałam sobie małe plastikowe naczynie, w które nalałam letniej wody oraz drewniany patyczek, który pomoże mi w nałożeniu naklejki. Wycięty wzór włożyłam do wody na pół minuty, dalej trzymając go za brzeg. Po tym czasie tekturka odkleiła się od naklejki. Kolorowa ozdoba była lepka od strony tekturki i właśnie tą stroną precyzyjnie położyłam ją na pokryty kolorem paznokieć. Przyznam, że za pierwszym razem nie wpasowałam jednej naklejki idealnie tam gdzie trzeba, ale nie ma się co martwić - naklejki te są na tyle mocne, że delikatnie ją odkleiłam (nic jej się nie stało) i położyłam już poprawnie. Drewnianym patyczkiem dopasowałam naklejkę przy skórkach - bałam się, że w tym miejscach wzór źle się ułoży, ale jest super. Resztę naklejki przygładziłam palcem usuwając wodę i powietrze pod nią się znajdujące. 



6. Nadmiar naklejki znajdujący się za wolnym brzegiem płytki paznokcia precyzyjnie przycięłam nożyczkami do paznokci. Nożyczki nie poszarpały zwilżonej naklejki, więc wszystko skończyło się dobrze. Ręcznikiem papierowym delikatnie zebrałam ewentualny nadmiar wody z paznokci.




7. Teraz pozostało mi tylko pomalować paznokcie topem. Ja używam topu z Neo Nail i utwardziłam go 60 sekund w lampie 9 W. Przemyłam płytkę paznokcia bezpyłowym wacikiem nasączonym cleanerem, a w skórki wtarłam oliwkę. 

Voilà!



















✥✥✥

Do stylizacji użyłam naklejek firmy Wonder Nails. 
Naklejki tej firmy są produkowane w UE i testowane dermatologicznie.

✥✥✥

Zapraszam do komentowania posta i subskrybowania bloga! 💙




Komentarze

  1. O dzięki, bo umiem hybrydy, ale w naklejki nigdy się nie bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam, bo naklejki nie są drogie, a efekt może być bardzo ciekawy ;)

      Usuń
  2. Super efekt! Bardzo ładnie to wygląda , pozdrawiam :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Również pozdrawiam cieplutko ;)

      Usuń
  3. Mi też się podoba. Skoro to taaakie łatwe, to też chcę takie naklejki

    OdpowiedzUsuń
  4. No i super wyszło! Też lubię naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) To takie łatwe, a efekt może być genialny :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapraszam również do obserwowania mojego bloga - DZIĘKUJĘ! :)

Popularne posty