Test kremu przeciwzmarszczkowego L'OREAL REVITALIFT /LASER X3/ - opinia mojej mamy!

Uwielbiam testować nowości, moja mama też - i to właśnie dziś wypowiem się w Jej imieniu. Miesiąc temu ta cudowna kobieta dostała pakiet próbek kremu przeciwzmarszczkowego, a moim zadaniem jest przekazać Wam czy rzeczywiście jest on  skuteczny jak laser jak twierdzi firma L'OREAL.

CO BYŁO W ZESTAWIE?

✅ 28 próbek kremu na dzień - każda zawierała idealną porcję kremu na codzienne użycie
✅ miernik efektów
✅ broszura informująca
✅ próbka maseczki L'OREAL Czysta glinka - 3 glinki + węgiel

Na początku posta chciałam pogratulować firmie L'OREAL pomysłu na taki test konsumencki. Przekazanie do testów zestawu próbek wystarczających na miesiąc sprawia, że opinia jest wiarygodna i kompletna, szczególnie jeśli mowa o produkcie od którego oczekujemy długotrwałych rezultatów. Jaki sens miałoby przetestowanie produktu przeciwzmarszczkowego i zaopiniowanie po jednym użyciu? 


KILKA FAKTÓW

▲Wszystkie kosmetyki z serii REVITALIFT LASER X3 zawierają kwas hialuronowy oraz  'cząsteczkę młodości' PRO-XYLANE 3%. Jest to aktywna formuła o wysokim stężeniu, która redukuje zmarszczki, przywraca gęstość skóry oraz modeluje kontur twarzy. 

▲ Podczas testów ,,blind'' (bez użycia marki produktu) na grupie kobiet w wieku 40-59 lat, które też używały ten produkt przez miesiąc po praz pierwszy krem został porównany z zabiegiem wykonanym za pomocą lasera frakcyjnego CO2.

▲ W skład serii należy: krem na dzień, krem na noc, serum oraz krem pod oczy.


OPINIA MOJEJ MAMY O KREMIE NA DZIEŃ

Cieszę się, że udało mi się zmobilizować mamę do używania kremu codziennie, przez co rzeczywiście mogłam zobaczyć efekty. Moja mama regularnie używa kremów wygładzających zmarszczki i póki co żaden krem nie przyniósł jej takich efektów, ale nie miała okazji wypróbować zabiegu laserowego.

Pierwsze co zrobiłyśmy po dostaniu zestawu to sprawdziłyśmy na mierniku efektów jak na stan początkowy wyglądają u Niej zmarszczki w okolicy oczu. Ustaliliśmy, że jest to poziom numer 7. Po 28 dniach stosowania kremu okolica wokół oczu wyglądała jak na poziomie numer 2. Jest to przeskok o 5 poziomów według tego miernika, więc mogę Wam powiedzieć, że rezultaty są na prawdę niezłe!

Mama mówi, że krem REVITALIFT /LASER X3/ :
。wygładza i nawilża skórę, 
。sprawia, że jest ona bardziej elastyczna,
。spłyca zmarszczki,
。przyjemnie pachnie,
。nie podrażnia skóry i nie powoduje jej zwiększonego zapychania,
。tworzy filtr ochronny na skórze, który najpierw jest czymś nowym i innym, ale po całkowitym 。wchłonięciu się, a następnie nałożeniu makijażu okazuje się, że jest to też świetna baza pod podkład i inne kosmetyki.

Co ja mogę powiedzieć o tym kremie? Widzę rezultaty i muszę przyznać, że przyznałabym mojej mamie o kilka lat mniej. 💗 Kobiety nie lubią przyglądać się tym wrednym zmarszczkom, a dzięki temu produktowi zobaczą ich mniej. Efekt elastycznej i gładkiej skóry widać gołym okiem, co wpływa na to, że moja mama jest jeszcze piękniejsza. Myślę, że użycie całej serii produktów L'OREAL REVITALIFT /LASER X3/ przyniosłoby interesujące efekty. 








💙💙💙

Koniecznie napiszcie czy używałyście już tego produktu, a jeśli nie to czy chciałybyście go używać lub sprezentować swojej mamie 🌝

🔹

Zapraszam do komentowania i subskrybowania mojego bloga.

Fanpage na Facebooku -  https://www.facebook.com/lukrecjjja/ 

💙💙💙

Komentarze

  1. Fajnie używać krem, który daje takie efekty. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja, krem nie jest dla mnie, ale może polecę swojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne takie dlugofalowe testowanie, można zmierzyć efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórych produktów nawet nie da się przetestować po jednym użyciu :)

      Usuń
  4. mógłby posłużyć mojej mamie, mi póki co chyba jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno nastoletnie Koreanki już są uczone pielęgnacji tak aby w przyszłości zapobiec zmarszczkom ;)
      Jeśli jeszcze nie pora na takie kremy to filtry przeciwsłoneczne na pewno nie zaszkodzą w każdym wieku.

      Usuń
  5. Tego kremu nie stosowałam, ale kosmetyków marki L’oreal używam regularnie i bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co byś mi poleciła od L'oreal? Ciekawa jestem co jeszcze się sprawdza i z chęcią wypróbuję :)

      Usuń
  6. Ciekawe czy na męska skórę także działa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie na półkach robi się coraz więcej kosmetyków dla mężczyzn, ale czy rzeczywiście różnią się one czymś więcej niż zapachem... ;)
      Myślę, że zadziała i ten ;)

      Usuń
  7. Super! Nawet cena nie zniechęca!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Racja, cena nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapraszam również do obserwowania mojego bloga - DZIĘKUJĘ! :)

Popularne posty