3...2...1... Pierwszy wpis

Witam.
Mam 21 lat i jestem studentką gospodarki przestrzennej. Moja codzienność to projekty, gotowanie, wydarzenia kulturalne, dużo dobrej muzyki, książki i gonitwa, by nie spóźnić się dłużej niż 15 minut. Czytam kryminały do świtu, bujam biodrami na koncertach, miłuję się w stylu retro, uwielbiam surrealizm i secesję. Wokół mnie, wszędzie - słodziachne muffiny i rude liski chytruski. Stosuję zasadę - nie zjem tego zanim nie zrobię temu zdjęcia - i to zanim powstał Instagram! Ulubione chwile to podróże z namiotem w bagażniku ciasno spakowanego autka. Lubię powiew świeżości w codziennym życiu, a testowanie nowych produktów sprawia mi radość.

Na blogu będę pisać o kosmetykach które polecam (bądź nie), o produktach i potrawach, na których widok poczujecie ich zapach i pocieknie Wam ślinka, o miejscach, które zwiedzę za Was, by móc to opisać i pokazać na zdjęciach. Zdjęcia, które będą w postach są mojego autorstwa, a jeśli nie to na pewno to uwzględnię. Postaram się pisać w miarę regularnie, ale nieregularne jest też moje życie i jeśli jestem w trakcie robienia jakiegoś projektu to jestem w stanie zapomnieć o jedzeniu przez cały dzień. ;)

Do kolejnego postu,
Trzymajcie za mnie Kciuki.
Pozdrawiam Mamę ;)

Lukrecjjja





Komentarze

Popularne posty