Aphloia - lek na oznaki zmęczenia, zanieczyszczenia i starzenie się skóry. Seria Elixir Jeunesse - Yves Rocher.

Miesiąc temu dostałam kolejną paczkę z nowościami Yves Rocher. Znalazłam w niej kosmetyki z nowej serii - Elixir Jeunesse. Kosmetyki te nie tylko poprawiły stan mojej skóry, ale skusiły mnie do poszerzenia wiedzy przyrodniczej i kosmetycznej. W poście mam dla Was informacje o akcji ekowlepy (możecie je jeszcze odebrać do 22.10.) i konkursie (do 17.10).


Najpierw napiszę o EKOWLEPACH, ponieważ jeśli czytacie moje wpisy na bieżąco to może jeszcze macie okazję je dostać.  Z racji, że marka Yves Rocher jest silnie związana z ekologią to nie tylko tworzy ekologiczne kosmetyki, opakowuje te produkty z uwagą o środowisko naturalne, ale też promuje postawy proekologiczne. Niedawno zakończył się konkurs na eko hasło i te wybrane pojawiły się na bardzo estetycznych wlepach. 
JEŚLI CHCECIE OTRZYMAĆ EKOWLEPY I PRÓBKI KREMÓW YR TO:
Przyjdźcie do wybranego sklepu Yves Rocher i podajcie super tajemnicze hasło o treści - EKOWLEPY. Po wrzuceniu na swój profil na Facebooku czy Instagramie zdjęcia z wlepą, oznaczeniu go #StopSmogNaturalnie i pokazaniu w sklepie - każdy może odebrać miniatury produktu Elixir Jeunesse. (w tym poście napiszę o tych kremach!) Akcja trwa do 22.10 lub do wyczerpania zapasów. 💚 
Ja też wzięłam udział w akcji. Nalepki są śliczne i przykleję je jeszcze w innych miejscach niż tylko na notesie. W zestawie jest ich cztery. Zdjęcie opublikowałam na moim profilu na Instagramie O TU! i odebrałam próbki, które oddam mamie 💚

Do 17.10.17r. trwa też konkurs #StopSmogNaturalnie, w którym do wygrania są między innymi wrotki, plecaki, notesy oraz zestawy kosmetyków z linii Elixir Jeunesse - Więcej informacji o konkursie znajdziecie TU.



Teraz coś o kosmetykach, które testowałam regularnie od miesiąca. Z nowej linii produktów Yves Rocher, Elixir Jeunesse, mogłam wypróbować: detoksujący płyn micelarny, krem restrukturyzujący na dzień, krem-maska na noc niwelujący oznaki zmęczenia, rewitalizujący roll-on pod oczy niwelujący oznaki zmęczenia oraz... płócienny plecaczek. 💚

💚 APHLOIA 💚

Ta roślinna o nazwie, którą wymawiamy wolniej, by upewnić się czy dobrze ją powiedzieliśmy jest gwiazdą serii Elixir Jeunesse. Ma wiecznie zielone, błyszczące liście oraz występuje we wschodniej Afryce, na Madagaskarze, Maskarenach i Seszelach. W aphloi znajduje się związek, który chroni roślinę przed szkodliwym wpływem utleniaczy, chroni ją przed niekorzystnym działaniem środowiska oraz przeciwdziała już istniejącym uszkodzeniom. 
Specjalistom marki Yves Rocher udało się uzyskać wysoko skoncentrowany wyciąg z aphloii, który skóra chętnie asymiluje. Produkty z linii Elixir Jeunesse tworzą na skórze barierę ochronną zmniejszającą przyczepianie się cząsteczek węgla do skóry oraz przeciwdziała czynnikom przyspieszającym starzenie się skóry (zanieczyszczenia, promieniowanie UV, stres, zmęczenie).

Czy wiecie, że zanieczyszczenie środowiska czy ekspozycja na słońce, odpowiadają za
starzenie się skóry aż w 80%, a wiek czy genetyka determinują je jedynie w 20%? 
APHLOIA Źródło: 1. https://www.yves-rocher.fr/ 2. http://www.zambiaflora.com/speciesdata/image-display.php?species_id=140780&image_id=1









Detoksujący płyn micelarny Elixir Jeunesse

Kosmetyk do demakijażu to ważna rzecz, ponieważ używamy go codziennie, a przecież ważne jest dla nas, by zmyć dokładnie ze skóry cały makijaż. A gdyby ten produkt robił coś jeszcze z naszą skórą? Ten płyn bez problemu zmywa nawet mocny makijaż, ale też oczyszcza skórę z zanieczyszczeń. Opakowanie produktu jest solidne wykonane i wygodne w użytkowaniu.
Wlewam trochę płynu na wacik i najpierw przytrzymuję go chwilę na powiece, by rozpuścić makijaż bez zbędnego tarcia skóry. Następnie obracam wacik na drugą stronę i zmywam nim makijaż z reszty twarzy. Skóra jest po nim nie tylko oczyszczona i odświeżona, ale też niezwykle nawilżona 
oraz jędrna. Zapach produktu jest bardzo naturalny i przyjemny. 

→ zawiera 93% składników pochodzenia naturalnego
→ nie zawiera olejów mineralnych, silikonu, sztucznych barwników, parabenów
→ formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną
→ flakon zawiera w składzie 25% plastiku z odzysku



Rewitalizujący roll-on pod oczy niwelujący oznaki zmęczenia Elixir Jeunesse

Uwielbiam ten produkt! Stosuję go codziennie rano i wieczorem. Moja skóra pod oczami jest po nim bardziej elastyczna, nawilżona, a cienie są mniej widoczne. Konsystencja jest w formie żelu Nasadka masująca jest interesującym gadżetem, który na pewno przybliża nas do zakupu tego produktu. Metalowe kuleczki są ciągle zimne i przyjemnie masują skórę
Niestety mam zawsze cienie pod oczami, więc dobry krem pod oczy oraz korektor to podstawa mojej pielęgnacji i  makijażu. Jeśli też tak macie to nie krępujcie się przed używaniem kremów pod oczy, szczególnie tych hamujących starzenie się skóry, bo to jest coś co rzeczywiście poprawia nie tylko wygląd oczu, ale po prostu odbiór całej twarzy - również na pierwsze wrażenie jakie wywołujemy.  

→ zapewnienie firmy: po 1 miesiącu użytkowania drobne linie i zmarszczki wokół oczu są mniej widoczne.
→ zawiera 90% składników pochodzenia naturalnego
→ kartonowe opakowanie zostało wykonane z surowców pochodzących z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony
→ formuła nie zawiera zapachu, olejów mineralnych, silikonu, parabenów



Krem restrukturyzujący na dzień Elixir Jeunesse

Krem jest doskonałą bazą pod makijaż. Wygładza i nawilża skórę po porannym myciu twarzy oraz pozostawia ją matową. Wiecie, że po nim wyglądam jakoś bardziej promiennie? 🌞 Jego zapach pozwala z uśmiechem zacząć nowy dzień, a opakowanie kremu wygląda niesamowicie elegancko. 

→ zapewnienie producenta: Skóra jest wzmocniona i zregenerowana.
→ zawiera 93% składników pochodzenia naturalnego
→ kartonowe opakowanie zostało wykonane z surowców pochodzących z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony
→ nie zawiera olejów mineralnych, silikonu, sztucznych barwników, parabenów


Krem-maska na noc niwelujący oznaki zmęczenia Elixir Jeunesse

Jest dla mnie dopełnieniem tej mojej ujędrniającej kuracji roll-onem. Po ciężkim dniu marzę o zmyciu makijażu i nałożeniu go na skórę. Żelowa i nietłusta formuła powoduje, że moja twarz jest jakby młodsza. 

Od miesiąca moja skóra jest odżywiona, promienna i opryski omijają mnie szerokim łukiem - to zapewne dlatego, że zmywam ze skóry zanieczyszczenia.

→ zawiera 91% składników pochodzenia naturalnego
→  kartonowe opakowanie zostało wykonane z surowców pochodzących z lasów zarządzanych w sposób zrównoważony
→ nie zawiera olejów mineralnych, silikonu, sztucznych barwników, parabenów




Jeśli chcecie wypróbować teraz krem z nowej linii to macie do tego świetną okazję, bo przy jego zakupie możecie dostać serum gratis.

Źródło: https://www.yves-rocher.pl



💙💙💙
Zapraszam do komentowania i subskrybowania mojego bloga.

Fanpage na Facebooku - https://www.facebook.com/lukrecjjja/


💙💙💙


Jestem #LuckyYvesRocherGirl 💚





Komentarze

  1. Artykuł ciekawy, ale mało komfortowo się go czyta z powodu wielkich obrazków z widżetu "Popularne posty" zachodzących na tekst.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację.
      Właśnie u mnie na komputerze tak też to się wyświetla, a wiem, że u wielu osób jest poprawnie, więc już myślałam, że tak jest tylko u mnie. Może wiesz jak to naprawić? :(
      Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc, ponieważ kompletnie się na tym nie znam. :)

      Usuń
  2. Zawsze wizualnie podobały mi się produkty tej firmy. Zresztą założyciel firmy urodził się tego samego dnia i miesiąca co ja (inny rok) ;) Także mam pewien sentyment do tej firmy.. Seria wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) A kiedy jest ten ważny dzień? ;)
      Też uwielbiam te wszystkie detale, dekoracje opakowań :)

      Usuń
  3. To jest zestaw dla mnie! Bardzo chętnie udam się i kupie coś z tego co przedstawiłaś bo zmęczenie u mnie to częste zjawisko. ;p

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :)
      Mam nadzieję, że kosmetyki przypadną Ci do gustu ;)

      Na pewno odwiedzę ;)

      Usuń
  4. Już zapominałam o tych kosmetykach a tak je uwielbiam! Teraz jest taki asortyment, tak wiele przeróżnych marek na półkach, że trudno jest wypróbować wszystko by znaleźć to, co najbardziej odpowiadać będzie naszej skórze... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem... W sklepach jest tyle rzeczy, które kuszą by je kupić i wypróbować chociażby raz ;)
      Ale czasami warto się zastanowić 'co mnie kusi, a co bardziej lubi moja skóra' :)

      Usuń
  5. Od wielu lat jestem ich wierną klientką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie muszę Cię uświadamiać o niezawodności tych kosmetyków oraz o to jak YR dba o środowisko, bo wiesz to na pewno doskonale ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapraszam również do obserwowania mojego bloga - DZIĘKUJĘ! :)

Popularne posty