Etui na telefon - opinia + szczegółowe zdjęcia! (sklep IziGSM)

Od miesiąca mam nowe etui na telefon i dziś chciałam podzielić się z Wami opinią o tym produkcie. Etui na telefon zużywają się szybciej lub wolniej, więc przed zakupem warto zastanowić się czy kupujemy obudowę, która będzie nam służyć na dwa miesiące czy rok lub więcej.


Wcześniej mój telefon chodził ubrany jedynie w silikonowe casy. Takie etui tylko pozornie chroni przód telefonu, ponieważ nie przewidzimy wszystkich upadków i niektóre mogą się skończyć niemiło dla wyświetlacza. Etui, które wcześniej miałam cieszyło moje oko nieskazitelnym stanem przez około dwa miesiące (mówię tu o etui z jednorożcami), a po tym czasie dekoracja zaczęła się zdzierać, a silikon żółknąć. Dodam, że tamten case kupiłam na AliExpress za kilka złotych, więc czego oczekiwać więcej ;) 

Z racji, że już nie raz widziałam scenę jak mój telefon leci w powietrzu i ląduje na podłodze to pomyślałam, że czas kupić etui, które zabezpieczy mój smartfon podczas upadku

Normalna cena tego etui to 27,49 zł ,ale mam dla Was
kod rabatowy na -15% o treści '497090'. 
Kod działa na cały asortyment sklepu i jest ważny do końca roku 2017. 


Najpierw wyrażę swoją opinię o produkcie, a poniżej będziecie mogli przyjrzeć się etui z bliska. 📸

ZALETY:

❤CHRONI TELEFON ❤ ELEGANCKIE ❤ PRAKTYCZNE

💙  Podstawowa jak dla mnie zaleta - etui chroni przed upadkiem i uderzeniem. Telefon ubrany w taką obudowę pewnie trzyma się w dłoni. Jest porządnie wykonane i na tyle grube, że smartfonowi nie groźny jest żaden upadek. 
💙  Etui posiada magnes w klapce, co gwarantuje, że klapka nie otworzy się przypadkowo.
💙  Wewnątrz etui znajdziemy silikonową obudowę z możliwością przyklejenia jej do telefonu, która idealnie dopasowuje się do telefonu. Taka obudowa jest dużo lepsza niż plastikowa, ponieważ kiedyś widziałam, że taka jest w stanie się połamać po upadku.
💙  Etui jest bardzo starannie wycięte, przez co wygodnie się go ładuje czy robi zdjęcia. Wszystkie wycięcia w obudowie pokazałam na zdjęciach poniżej. 
💙  W środku znajduje się praktyczna kieszonka np. na bilet autobusowy.
💙  Z zewnątrz etui jest wykonane z ciekawego w dotyku materiału, tekstura w kratkę ma elegancki połysk. Ten materiał bardzo łatwo wytrzeć mokrą ściereczką. 
💙 Wnętrze etui jest wyścielone miękkim w dotyku materiałem. Wygląda to wspaniale i umila korzystanie z telefonu.
💙 Tylna część jest odginana, więc możemy ustawić telefon w pozycji poziomej i oglądać filmy czy oglądać zdjęcia. 
💙 Dostawa produktu jest bardzo szybka, a etui przychodzi dobrze zabezpieczone przed zniszczeniem w podróży do nas. 

WADY?!:

💗 Widzę jedną wadę, która nie każdemu będzie przeszkadzać. Robię dużo zdjęć i przyznam, że nie zawsze jest mi wygodnie utrzymać telefon w całkowicie nieruchomej pozycji, ale nie martwcie się, bo prawdopodobnie nie robicie w ten sposób zdjęć. Może mieliście okazję widzieć ile zdjęć wstawiam na swojego Instagrama, więc to powinno to wyjaśnić. Przede wszystkim jest to spowodowane tym, że przyzwyczaiłam się do ringu na tylnej stronie mojego telefonu. Dla wyjaśnienia - jest to takie kółeczko, pierścionek przyczepione do telefonu, które ułatwia trzymanie smartfona go nawet bez zgiętych palców. Jak z tym wygodnie przegląda się internety! ;) No cóż, rozleniwiłam się ;)

💛 PODSUMOWANIE 💛

Polecam to etui, ponieważ jest bardzo porządnie wykonane i już nie boję się o mój telefon podczas upadku lub szukania kluczy po torebce. Jestem wzrokowcem i dla mnie liczy się też wygląd przedmiotów codziennego użytku, więc i tu nie mogę się do niczego przyczepić. Obawiałam się, że granatowa obudowa będzie za ciemna, ale ten subtelny błysk jest cudowny. 

💛 Przypominam, że mam dla Was kod rabatowy - 15% na cały asortyment sklepu IziGSM 💛
                                               kod rabatowy na -15% o treści '497090'

Wybrałam sklep internetowy IziGSM, który dysponuje szeroką ofertą etui na smartfony, ale ma też w ofercie inne akcesoria do telefonów. Mój smartfon to Samsung J3 2016 i właśnie w tym sklepie znalazłam na niego idealną obudowę. 
Sklep znajdziecie pod tym linkiem - https://www.izigsm.pl/index.php











💙💙💙
Zapraszam do komentowania i subskrybowania mojego bloga.

Fanpage na Facebooku - https://www.facebook.com/lukrecjjja/


💙💙💙

Komentarze

  1. Fantastyczne połączenie klasyki z elegancją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elegancja w przedmiotach codziennego użytku to jest coś ;)

      Usuń
  2. Dla mojego telefonu niestety nie ma ładnego etui... 7 calowy phablet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na tablet też coś znajdzie ;) Ja mam taki, który też można używać jako podpora podczas oglądania filmików. Tablet jest ładniejszy i się nie niszczy. ;)

      Usuń
  3. Bardzo kobiece etui, choć wolałabym czerwone. Są w innych kolorach o takiej fakturze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mój model jest też w wersji: złoty, czerwony i czarny :) Najlepiej jest sprawdzić po modelu telefonu jakie są dostępne dla niego ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapraszam również do obserwowania mojego bloga - DZIĘKUJĘ! :)

Popularne posty